עיצוב מטבח כפרי

תוכן עניינים

אין ריגוש גדול יותר מעיצוב חדש בבית, בין אם זהו עיצוב בחדרים, בסלון או במטבח. אחד העיצובים היותר מבוקשים בשנים האחרונות הם עיצובים כפריים המביאים לחמימות, תחושה אינטימית ואווירה מיוחדת בבית בכלל ובמטבח בפרט. מדובר בשילוב של פונקציונליות איכותית עם הקסם הכפרי. הנה כמה תובנות על מטבחים מעוצבים בסגנון כפרי שיובילו אתכם אל המטבח המושלם.

מהו מטבח בסגנון כפרי?

מטבח בסגנון כפרי מאופיין בשימוש בחומרים טבעיים, בצבעים חמים ובדוגמאות המזכירות מטבחים כפריים בסגנון וינטג' משולבים סגנונות עץ שונים ובצבעים שונים. סגנון זה כולל לעתים קרובות ריהוט וארונות מעץ, הדגשות אבן או לבנים ואביזרי וינטג'. עיצוב זה כמובן נותן עדיפות לנוחות וקלות השימוש, מה שהופך את המטבח לא רק למקום לבישול, אלא למקום מפגש מרכזי של בני משפחה וחברים ולמעשה ללב הבית. אלמנטים מרכזיים בעיצוב כוללים מדפים פתוחים, כיור גדול בעיצוב וינטג' ושולחן אוכל גדול היוצרים חלל מזמין ונעים.

למה לבחור עיצוב כפרי?

בחירה בעיצוב כפרי במטבח מציעה יתרונות רבים. ראשית, עיצוב זה יוצר אווירה נעימה ומזמינה שהופכת גם את הבישול וגם את המפגשים החברתיים למהנים יותר. השימוש בחומרים הטבעיים ובצבעי האדמה מביאים לחיבוק לטבע, ולתחושת חמימות ומעבר לכך, עיצוב מטבחים כפריים הוא עיצוב שלעולם לא חולף. לא מדובר בטרנד, אלא בעיצוב שנמצא כאן כדי להישאר כך שאם אתם מעוניינים להיות בעלי עיצוב שהוא תמיד מבוקש ופופולרי, ללא ספק זהו העיצוב עבורכם. 

מהם היתרונות של עיצוב כפרי?

אם בחרתם מטבחים מעוצבים בסגנון כפרי הרי שיש לא מעט יתרונות שתוכלו ליהנות מהם. היתרון המרכזי הוא כמובן עיצוב באסתטיקה נפלאה שמושכת לא מעט תשומת לב, לצד פונקציונליות ברמה גבוהה מאד. החומרים הם טבעיים, עמידים ולמעשה מאפשרים תחזוקה מינימלית מה שלא מצריך מכם עבודה רבה פרט לניקיון כתחזוקה שוטפת כמו בשאר חלקי הבית. עיצוב כפרי מאפשר התאמה אישית ברמה יצירתית גבוהה וחשוב שאת העיצוב יצרו ויתקינו חברות מקצועיות המתמחות בתחום זה. מטבחי מבו נוסדה בשנת 1980 על ידי מבורך כהן, אומן בקריית גת. מבורך הקים יחד עם ארבעת בניו את מפעל החברה שהפך במהרה לאולמות תצוגה מרשימים בשני מוקדים בארץ. צרו קשר כבר עכשיו, המטבח החלומי שלכם מחכה לכם מעבר למסך. 

מטבח